درخواست خودتان را رایگان ثبت نمایید.

اعزام پزشک عمومی و متخصص در منزل

امروزه بیشتر افراد به دلیل فشار کاری و دغدغه های کمبود وقت در شهرهای شلوغی بخصوص اصفهان فرصت رفت و آمد به مراکز درمانی برای انجام خدماتی از قبیل تزریق عضلانی را ندارند.
ماندن پشت ترافیک های سنگین، اذیت شدن بیماران با جابجایی های مکرر و مداوم، انتظار کشیدن در سالن کلینیک ها همه و همه وقت و هزینه ی زیادی از افراد می گیرد.
از این رو پیدا کردن راه حلی موثر برای این دسته از افراد بسیار موثر است.
گاها ممکن است یک بیمار در ساعت خاصی از شبانه روز تزریق داشته باشد و جابجایی بیمار هم امکان پذیر نباشد. پس به راحتی خدمات تزریقات در منزل را انتخاب کنید.
شما می توانید با مجموعه ی افق اصفهان تماس حاصل فرمایید و درخواست پرستار کنید.

در چه مواردی نیاز به پزشک در منزل داریم ؟

1- بررسی بیمار عمومی

اگر بیماری در منزل دارید که نمی تواند به مراکز درمانی برود. همچنین اگر در خانه شرایط بهتری از نظر شما دارد. برای بیماریهایی مثل سرماخوردگی، فشار خون و قند خون و… از پزشک عمومی استفاده کنید.

2- مراقب ارتوپدی

بیماری که دچار شکستگی شده است. یا نمی تواند حرکت کند یا از آرتروز، درد مفاصل، و گرفتگی عضلات رنج می برد. این افراد مسلما برای رفت و آمد به بیمارستان و مراکز درمانی دچار مشکل هستند. مراقب ارتوپدی یا پزشک متخصص شکستگی می تواند در منزل به روند بهبود شخص کمک کند.

3- مراقب بیماران دیابتی

فرد مبتلا به بیماری دیابت نیاز به مراقبت دارد. زیرا باید قند خون و فشار خون نظارت شود. و حتما به صورت دوره ایی و چند ماه یکبار از پزشک متخصص مشاوره بگیرد. مراقب دیابتی یا پزشک در منزل خیلی خوب می تواند از طریق مشاوره و داروها، رژِیم غذایی خوبی را برای بیماران  پیشنهاد بدهند.

4- مراقبت بیماران قلبی

عموم بیماران قلبی باید تحت نظر پزشک باشند. این افراد پس از بستری شدن در بیمارستان پس از مدتی به منزل منتقل می شوند. در صورت رعایت نکردن  منظم مصرف داروها و همچنین نظارت بر عملکرد قلب بیمار ممکن است. خطراتی را به دنبال داشته باشد. پیشنهاد می شود .بیماران قلبی در منزل با نظارت مستقیم پزشک روند درمان را طی کرده تا به شرایط عادی برسند.

5- پزشک سالمندان

پزشک سالمند در منزل خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل برای سالمندان انجام می دهد.سالمندان نیاز به محبت رسیدگی و مراقبت دارند. در حرکت یا مصرف دارو ها و مواد غذایی دارند. که با انتخاب پزشک در منزل احساس رضایت بیشتری در کنار خانواده ها می کنند.

6- تزریق سرم

اگر نیاز به وصل کردن سرم یا تزریقات دارید. می توانید این کارها را به وسیله پزشک یا پرستار در منزل انجام دهید. با این کار از رفت آمد به مراکز درمانی و صرف وقت و هزینه اضافی جلوگیری کردهاست . و در محیط خانه کنار بیمار خود باشید.